Avui us portem un lloc molt especial a Barcelona, que acull una exposició que posarà en relleu l’obra en pedra d’alguns dels escultors més destacats del segle XX
I és que l’exposició celebra l’estructura de pedra de la Casa Milà —coneguda popularment com La Pedrera— i col·loca a l’interior de l’edifici d’Antoni Gaudí algunes de les talles tardanes de vuit escultors històrics, nascuts entre final del segle XIX i començament del XX: Hans Arp, Louise Bourgeois, Eduardo Chillida, Naum Gabo, Barbara Hepworth, Henry Moore, Isamu Noguchi i Jorge Oteiza, que van ser pràcticament contemporanis; descriu els seus camins artístics, sovint paral·lels, per explorar aquestes noves vies d’expressió, i n’assenyala punts de confluència.
A banda d’aquestes obres abstractes, que entraran en un diàleg profund amb La Pedrera, una secció complementària permet veure que els «pioners» de l’escultura moderna han estimulat la generació següent —Stephen Cox, Luciano Fabro, Barry Flanagan, Cristina Iglesias, Anish Kapoor, Ettore Spalletti i Alison Wilding—, i també que la pedra ha estat inspiració de noves formes conceptuals de treballar.
L’exposició «Art en pedra», comisariada per Penelope Curtis, historiadora de l’art —i exdirectora de la Tate Britain de Londres i del Museu Calouste Gulbenkian de Lisboa—, reuneix una selecció acurada de més d’una vuitantena d’obres procedents de diferents col·leccions públiques i privades.
Una exposició escultòrica, que es "fusiona" a l'espai d'un edifici emblemàtic i que no us podeu perdre! Us esperem!
Places limitades.
A on? Quan?
DATA : 17/01/2025 - HORA : 16:00h - LLOC : Pg. de Gràcia, 92, L'Eixample, 08008 Barcelona
PREU:.................18€
PREU VIP: ..........17€
Que inclou?
✔ Audio Guia (No et perdis res! Portat els teus auriculars)
✔ Visita guiada comentada per Maria Vallverdú
✔ Visita guiada exposició "ART EN PEDRA" + entrada
✔ Assegurança d'accidents i RC
✔ IVA 21%
Per a la reserva pots fer l'ingrès via BIZUM o transferencia a :
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o
Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 - referència: PEDRERA, i el teu nom
*IMPORTANT: Només es farà efectiva la reserva de plaça quan es rebi el pagament de l'activitat
COM RESERVAR PLAÇA?
✔ Et pots apuntar directament per la nostra página principal (https://culturaiocibarcelona.com/) o al telefón d’informació i reserves 650835470.
✔ A la mateixa descripció de l'activitat tens les formes de pagament (transferència bancària o BIZUM) quan t'apuntis pots fer el pagament de l'activitat per reservar plaça. APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L'ACTIVITAT.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d'informació i reserves 650 83 54 70.
Comentarios
LLISTA A
Ok Montse Ba
Bon Dia Maria. M'apuntes a la Casa Milà. Salutacions. Montse_Ba
Ok Alba