T’has preguntat mai com és la vida dins d’un rusc? Us proposem una sortida diferent i fascinant per endinsar-nos de ple en el món de l’apicultura, una pràctica mil·lenària tan sorprenent com essencial per al nostre planeta.

Sabies que, segons la FAO, les abelles són responsables de pol·linitzar més del 75% dels cultius alimentaris del món? La seva tasca és crucial per a la biodiversitat i la sostenibilitat del medi ambient, i en aquesta jornada tindrem l’oportunitat de viure-ho en primera persona.

📍 On anirem i què farem?

Ens traslladarem a l’explotació apícola «La Nostra Mel», situada a Pavia (la Segarra, Lleida), en un entorn natural privilegiat. Allà gaudirem d’una experiència d’apiturisme molt completa durant el matí, guiada per apicultors experts:

Introducció i secrets del rusc: Aprendrem el funcionament intern d’una colònia, la importància de la pol·linització i el dia a dia de la feina d’apicultor.

Equipament d’apicultor/a: Ens posarem el vestit de protecció oficial per viure la feina de camp amb total seguretat.

Immersió a l’apiari: Caminarem fins als ruscos, els obrirem, veurem de prop l’activitat de les abelles, podrem extreure una bresca i, fins i tot, tocar les abelles amb les nostres pròpies mans!

Tast guiat de productes artesans: Finalitzarem la visita amb un tast de mels tradicionals (milflors, romer…) i creacions gourmet sorprenents com mel trufada, mel de matcha, mel picant, pol·len, pròpolis i la famosa hidromel.

 

 

I per arrodonir el dia com cal, en acabar la visita gaudirem d’un dinar de germanor en un restaurant de la zona, perfecte per compartir impressions, riures i bon ambient entre amics i companys de viatge.

Viu l’experiència de ser apicultor/a per un dia!

 

Us deixem menú i preu d’aquest dia:

 

MENÚ RESTAURANT

 

Primers plats

  • Amanida fresca amb tonyina
  • Macarrons casolans a la bolonyesa
  • Espaguetis al pesto
  • Fideus xinesos saltejats
  • Rotllet xinès cruixent amb amanida
  • Entremès de la casa
  • Canelons gratinats

Segons plats

  • Galta melosa de la casa
  • Cap de llom amb salsa cremosa de pebre
  • Broqueta de pollastre a la planxa
  • Calamars daurats a la romana
  • Selecció de carns i peix a la planxa: Botifarra,
    cansalada, llom, lluç o pit de pollastre

Postres

  • Gelat o iogurt

Inclou: Pa, aigua, vi

PREU: 25€

 

A on? Quan?

 

DATA : 02/10/2026 – HORA : 08:00h – LLOC (NOU PUNT!) : CARRER TRAFALGAR, 56,  08010, BCN  TORNADA: Aprox. 19:30

PREU: 58€

PREU VIP: 55.1€

 

✔️ Que inclou?

 

✔ Bus privat

✔ Recorregut guiat per les  instal·lacions de «La Nostra Mel»

✔ Explicació de la feina apícola i curiositats sobre les abelles

✔ Posada del vestit apícola i visita al rusc

✔ Guies locals, tecnics i apicultors durant la visita

✔ Tast de mel i productes derivats

✔ Guia acompanyant

✔ Assegurança d’accidents i RC

✔ IVA 21%

 

No inclou:

❌ Menu a restaurant (PREU: 25€)

✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).

✔ A la mateixa pagina pots realitzar el pagament a traves d’una plataforma segura amb tarjeta, PayPal o Bizum. També pots fer transferencia bancaria al següent nº de compte bancari o inclús fer un BIZUM:

COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o
Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 – referència: RUSC, i el teu nom + COGNOM

APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L’ACTIVITAT.

*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l’activitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l’activitat.

Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d’informació i reserves 650 83 54 70.

SI ETS VIP, POTS UTILITZAR EL CODI DE DESCOMPTE «SOCVIP25» A LA PÀGINA DE COMPRA, EN FER LA COMANDA ES FARÀ AUTOMÀTICAMENT EL DESCOMPTE.

Quedarem a les 08:00 al  CARRER TRAFALGAR, 56,  08010, BCN

Comentaris de l'activitat

25 de setembre de 2026

Hola família! 😊

Des del restaurant ja ens comencen a demanar els menús per al dia 2 d’octubre. 🍽️

Quan pugueu, feu-nos arribar la vostra elecció per WhatsApp o per correu electrònic.

Moltes gràcies per la vostra ajuda! 💚

Ens veiem ben aviat! 😘

30 de setembre de 2026

[15:11, 29/9/2026] Maria Vallverdú: Hola família! 😊

Des del restaurant ja ens comencen a demanar els menús per al dia 2 d’octubre. 🍽️

Quan pugueu, feu-nos arribar la vostra elecció per WhatsApp 629813322 ho necessitem durant el dia d’avui MENÚ RESTAURANT

Primers plats
Amanida fresca amb tonyina
Macarrons casolans a la bolonyesa
Espaguetis al pesto
Fideus xinesos saltejats
Rotllet xinès cruixent amb amanida
Entremès de la casa
Canelons gratinats
Segons plats
Galta melosa de la casa
Cap de llom amb salsa cremosa de pebre
Broqueta de pollastre a la planxa
Calamars daurats a la romana
Selecció de carns i peix a la planxa: Botifarra,
cansalada, llom, lluç o pit de pollastre
Postres
Gelat o iogurt

Inclou: Pa, aigua, vi

PREU: 25€
[18:02, 29/9/2026] +34 659 51 52 14: BnDia

No sé si es aquí,pero yo me pido entremeses de la casa y selección de carnes y pescado a la plancha.

Si no es aquí ya me diréis .

😅😅🥸
[9:43, 30/9/2026] Maria Vallverdú: Si es aquí però tienes que escoger que carne o pescado quieres ♥️
[9:55, 30/9/2026] Maria Vallverdú: Hola, família! Bon dia! 😊

Us deixem els últims detalls per a divendres.

👉 *Primera recomanació:* porteu alguna cosa per esmorzar, ja que, en funció de com estigui la carretera, pot ser que parem a esmorzar pel camí o que anem directament fins a l’espai on farem l’activitat.

🐝 *Pel que fa a l’activitat amb els productors de mel*, és important que tingueu en compte algunes recomanacions:

👟 Cal venir amb *sabates tancades i mitjons alts*, preferiblement de color blanc.

👕 Pel que fa a la roba, si pot ser de *colors clars, millor. També recomanem portar **pantalons llargs*.

🌸 Finalment, us demanem que intenteu *evitar perfums i desodorants forts*.

Són indicacions importants per poder fer l’activitat amb les abelles amb seguretat i comoditat per a tothom.

Ens veiem divendres! 💛🐝

Només poden deixar comentaris els usuaris que s'han apuntat a l'activitat.