Tornem als musicals! I amb un musical molt especial que torna nomes durant dos messos a la nostra ciutat. Un musical ple dâemocions, basat en la cĂšlebre pel·lĂcula francesa que va captivar el pĂșblic: Los chicos del coro, el musical.
«Los chicos del Coro», el musical que ha emocionat a mĂ©s de 500.000 espectadors torna a Barcelona aquest nadal. Una ocasiĂł Ășnica per a viure l’emociĂł d’aquest gran musical. Basat en l’aclamat llargmetratge francĂšs, reconegut tant per la crĂtica com pel pĂșblic internacional. Un viatge commovedor on la mĂșsica transforma vides, revelant el poder de l’amistat i l’esperança en el cor d’un internat ple de somnis perduts. Veus petites que desperten emocions profundes. Una temporada molt especial i limitada. NomĂ©s 10 Ășniques setmanes per a tornar a emocionar-se.
DesprĂ©s del rotund Ăšxit d’edicions passades, la nostra ciutat mereixia tornar a escoltar-los. AixĂ que no hem perdut l’oportunitat de reservar entrades per veure un dels musicals mĂ©s premiats i mĂ©s estimats pel pĂșblic.
El projecte estĂ a cĂ rrec d’un equip creatiu espanyol de primer nivell, amb direcciĂł de Juan Luis Iborra i adaptaciĂł de Pedro Villora.
L’elenc estĂ format per Manu RodrĂguez, Rafa CastejĂłn, Chus Herranz, Lourdes Zamalloa, RubĂ©n Yuste, Israel MenĂ©ndez i Fran del Pi, al costat d’una coral de mĂ©s de 25 nens d’entre 7 i 17 anys que donen vida a aquesta emocionant histĂČria.
Acompanyan’s a gaudir del teatre i d’un musical extraordinari i emocionant!
Ah! I com sempre a primeres files i butaques centrals! I a un preu especial!
Sinopsi:
En 1949, el professor substitut Clement Mathieu arriba a l’internat «Fond de lâĂtang» (Fons de l’estany) , on el director Rachin ha imposat un rĂšgim sever i rigorĂłs sense lloc per a la mĂșsica. Mathieu, antic compositor sense sort, se salta les normes per a descobrir la bellesa del mĂłn a uns joves educats sota l’epoca de la Segona Guerra Mundial. Amb aquest plantejament, inspirat en la seva prĂČpia infĂ ncia i en un vell clĂ ssic del cinema francĂšs, Christophe Barratier va crear una de les pel·lĂcules veritablement inoblidables dels inicis del segle XXI, enaltida per la sublim mĂșsica de Bruno Coulais.
âLos chicos del coro, el musicalâ no Ă©s nomĂ©s l’adaptaciĂł d’un film que tots estimem. Ăs, al mateix temps, una aposta per parlar de la necessitat de la mĂșsica, de l’art, per al creixement personal. Com deien els antics filĂČsofs i pensadors, no Ă©s nomĂ©s que la mĂșsica amanseixi a les feres (en aquest cas, a uns nens mĂ©s revoltosos que feroços), sinĂł que l’art Ă©s allĂČ que ens fa autĂšnticament humans. Sense la sensibilitat, sense la delicadesa, sense els matisos que il·luminen l’Ă nima i la personalitat, no serĂem lliures ni molt menys arribarĂem a conĂšixer com sĂłn per dins els altres.
âLos chicos del coro, el musicalâ parla dels nens oblidats perĂČ tambĂ© del camĂ que travessa l’arc de Sant MartĂ i condueix a la llum d’abril. Parla de la innocĂšncia, del joc, de l’amor⊠Parla de l’esforç i de la solidaritat, del treball i de l’entusiasme⊠Parla de la vida. Parla de l’art.
A on? Quan?
DATA : 29/11/2026 – HORA : 16:30h – LLOC : TEATRE APOLO (Avinguda del Paral·lel, 59, Sants-MontjuĂŻc, 08004 Barcelona)
PREU: 59⏠(PLATEA FILES 3 I 4 BUTAQUES CENTRALS)
*Aquesta activitat te un Ășnic preu (no es aplicable el cupo VIP)
â Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).
â A la mateixa pagina pots realitzar el pagament a traves d’una plataforma segura amb tarjeta o PayPal. TambĂ© pots fer transferencia bancaria al segĂŒent nÂș de compte bancari o inclĂșs fer un BIZUM:
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria VallverdĂș Segura, o
Bizum: Maria VallverdĂș Segura 629813322 – referĂšncia: MUSICAL, i el teu nom + COGNOM
APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAĂA A L’ACTIVITAT.
*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a lâactivitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l’activitat.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a travĂ©s de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d’informaciĂł i reserves 650 83 54 70.
TEATRE APOLO (Avinguda del Paral·lel, 59, Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona)
Ens trobarem a les 16:30 a l’entrada del teatre.










Comentaris de l'activitat
Encara no hi ha comentaris
Només poden deixar comentaris els usuaris que s'han apuntat a l'activitat.