Després de l’èxit del primer taller, proposem una nova edició pensada per continuar explorant com mirar, interpretar i gaudir l’art sense morir en l’intent. Si ja has fet les primeres sessions, ara és el moment de fer un pas més: llegirem l’art des d’altres perspectives —la política, el gènere, la memòria, la tecnologia o l’ecologia— i posarem a prova la nostra mirada amb obres i contextos nous. Si no has fet les primeres sessions, no et preocupis! Pots començar a entendre l’art amb aquesta nova edició!
Cultura i Oci – SensePressa, us proposa un taller que compagina 6 sessions teoriques combinada amb 1 visita guiada a una galeria independent a on practicarem els nostres coneixements adquirits. Aquest taller està dissenyat per desmitificar l’art i oferir-te les eines essencials per comprendre i gaudir qualsevol obra d’art, sigui clàssica, moderna o contemporània. Et guiarem en un viatge per aprendre a observar, interpretar i “llegir” les imatges, descobrint els missatges ocults i les intencions dels artistes. No necessites coneixements previs; només curiositat i ganes d’explorar el fascinant món de l’art sense por ni pedanteria. Et convertiràs en tot un expert en la matèria!
No et cal cap coneixement previ tècnic. Només ganes de mirar, pensar i compartir.
L’objectiu: Comprendre i aprendre.
Aquest taller s’articula en 7 SESSIONS, cada sessió té una durada de 1,5 hores. El curs compaginarà sis classes dintre d’aula amb una visita guiada i comentades a una galeria independent a on possarem a prova els nostres coneixements adquirits.
En aquest curs aprendràs a “llegir” imatges, descobrir missatges ocults i interpretar les intencions dels artistes. A través de dinàmiques participatives, anàlisis visuals i exemples concrets, desmuntarem mites i et guiarem per desenvolupar una mirada crítica i personal.
Al final, tindràs totes les eines per seguir explorant l’art pel teu compte, convertint-te en un autèntic/a expert/a!
Que ens trobarem a aquestes sessions?
06 FEBRER – 1. El poder de la imatge: art i ideologia.
06 MARÇ – 2. Art després de la guerra: matèria, cos i trauma.
10 ABRIL – 3. Art i memòria.
08 MAIG – 4. Art i espai: instal·lació i lloc.
29 MAIG – 5. Art i tecnologia: del vídeo a l’algoritme.
05 JUNY – 6. Art i ecologia.
19 JUNY- 7. Visita guiada a galeria independent.
INSCRIPCIONS TALLER:
Correu: gaudeixsensepressa@gmail.com
Telefón / WhatsApp : 650 83 54 70 / 629.81.33.22
IMPORTANT: Inscripcions obertes del 16 de gener al 30 de gener.
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).
✔ A la mateixa pagina pots realitzar el pagament a traves d’una plataforma segura amb tarjeta o PayPal. També pots fer transferencia bancaria al següent nº de compte bancari o inclús fer un BIZUM:
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o
Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 – referència: TALLER ART, i el teu nom + COGNOM
APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L’ACTIVITAT.
*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l’activitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l’activitat.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d’informació i reserves 650 83 54 70.
SI ETS VIP, POTS UTILITZAR EL CODI DE DESCOMPTE “SOCVIP25” A LA PÀGINA DE COMPRA, EN FER LA COMANDA ES FARÀ AUTOMÀTICAMENT EL DESCOMPTE.
Espai Ronda Barcelona (Consell de Cent 382, BCN)











Comentaris de l'activitat
Encara no hi ha comentaris
Només poden deixar comentaris els usuaris que s'han apuntat a l'activitat.