Tornem al teatre! I ho fem amb el gran Quim Masferrer! Amb una tragicomedia que torna als escenaris excepcionalment, us presentem «TEMPS» l’obra d’aquest conegut actor.
Un home acaba de saber que li queden 90 minuts de vida. Què pot fer? Res millor que experimentar una sensació d’absoluta llibertat, possiblement la més genuïna de tota la seva vida. A Temps, les convencions passen a ser cotilles d’un món que ja no és el del protagonista i amb el qual passa comptes; exerceix la llibertat de qui ja no té res a perdre, de qui es pot permetre fotrese’n del mort, ell, i de qui el vetlla, el públic. El retret, la crítica, la ironia, el sarcasme, la ràbia, els comiats, els records, els desitjos estroncats i els somnis mai complerts, fan una mixtura amarada d’humor i tristor, una tragicomèdia sobre el temps, la vida i la mort, interpretada per Quim Masferrer (Teatre de Guerrilla) i dirigida amb mà mestra per Ramon Fontserè (Els Joglars).
Ah! I a butaques centrals en files 3,4 i 5!
Sinopsi:
Entre records, preguntes i moments compartits amb els espectadors, TEMPS posa en joc les petites i grans decisions que marquen la nostra existència: què vol dir aprofitar el temps? Quan comencem a serconscients que s’acaba?I, sobretot, com volem viure mentre encara en tenim?
Amb una mirada lúcida i emocionant, l’espectacle transforma una reflexió aparentment simple en una experiència teatral plena de complicitat, humor i veritat. Perquè, al capdavall, el temps no és només el que passa —és el que fem amb ell.
Estrenada el 2012 dins del festival Temporada Alta, l’espectacle es reestrena quinze anys després per tornar a connectar amb el públic des d’un present diferent, però amb la mateixa essència que la va fer especial. Aquell monòleg que explorava la fragilitat, la ironia i la profunditat de la condició humana arriba ara amb una mirada renovada, més madura i més precisa.
Temps no és una reposició, sinó un retorn conscient, una obra que afina, revisa i posa al dia allò que continua sent pertinent. Un espectacle que torna perquè continua parlant-nos. Perquè el temps passa, però les preguntes que ens interpel·len segueixen aquí. I perquè, de vegades, cal tornar al punt d’inici per entendre com hem arribat fins aquí.
A on? Quan?
DATA : 17/10/2026 – HORA : 16:30h – LLOC : Teatre Borràs (Plaça Urquinaona, 9, 08010 Barcelona)
PREU: 32€ (FILES 3, 4 I 5 BUTAQUES CENTRALS)
*Aquesta activitat te un únic preu (no es aplicable el cupo VIP)
✔ Et pots apuntar directament per la nostra pagina principal (https://culturaiocibarcelona.com/).
✔ A la mateixa pagina pots realitzar el pagament a traves d’una plataforma segura amb tarjeta o PayPal. També pots fer transferencia bancaria al següent nº de compte bancari o inclús fer un BIZUM:
COMPTE: ES4401820846420201850639 BBVA, Maria Vallverdú Segura, o
Bizum: Maria Vallverdú Segura 629813322 – referència: TEMPS, i el teu nom + COGNOM
APUNTAR-SE SENSE REALITZAR EL PAGAMENT NO ASSEGURA PLAÇA A L’ACTIVITAT.
*No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l’activitat o no avisar de la NO asistencia 48 hores abans de l’activitat.
Per qualsevol dubte ens pots enviar un missatge a través de la web, al mail gaudeixsensepressa@gmail.com o al Whatsapp d’informació i reserves 650 83 54 70.
Teatre Borràs (Plaça Urquinaona, 9, 08010 Barcelona)
Ens trobarem a les 16:30 a l’entrada del teatre.








Comentaris de l'activitat
Encara no hi ha comentaris
Només poden deixar comentaris els usuaris que s'han apuntat a l'activitat.